sobota, 30 sierpnia 2014

100!!!


Marta Dzbeńska-Karpińska


Kierunek Rodzina to wspaniała, rozwijająca inicjatywa. Myślę, że mobilizuje ona naszą piątkę - Sylwię, Anię, Honię, Marysię i mnie - do korzystania ze skarbców naszych umiejętności, wiedzy i pomysłowości. I uczy, uczy, uczy… 

Przykład: dziś zrobiłam setny mem dla Kierunku Rodzina. I setny mój mem w ogóle… Nigdy wcześniej niczym podobnym się nie zajmowałam. Musiałam nauczyć się szukać odpowiednich, krótkich tekstów, dobierać zdjęcia i czcionkę… Przekopałam swoje przepastne archiwa, żeby znaleźć odpowiednie fotografie (wiem, że jest tam jeszcze sporo nieodkrytych skarbów!) Przygotowywanie grafik sprawiało mi na początku sporo kłopotu i zajmowało dużo czasu. Teraz nabrałam wprawy i mam z tej pracy czystą radość. Radość, że wpadłam na pomysł tworzenia naszych „kierunkowych” memów, radość z nabywania nowych umiejętności, radość, że moje zdjęcia „dostały drugie życie”.


STATYSTYKA:

1 – zdjęcie zrobione przez mojego syna Janka (11 lat)
4 – zdjęcia autorstwa Ani Brzostek
5 – kraje w których były wykonane zdjęcia (Anglia, Chorwacja, Irlandia, Polska, Włochy)
17 – ilość użytych czcionek
20 – zdjęcia wykonane specjalnie do memów
58 – autorzy cytatów
95 – zdjęcia mojego autorstwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie na temat, obraźliwe i naruszające zasady kultury wypowiedzi będą usuwane.