środa, 12 lutego 2014

Człowiek - arcydzieło Pana Boga


- Koleżanka zwierzyła mi się z dokonanej aborcji, to zmieniło moje życie diametralnie. Nigdy wcześniej nie zdawałam sobie sprawy z tego czym jest aborcja, znałam to słowo, ale nie miałam zielonego pojęcia o co chodzi. To był mój początek obrony życia - powiedziała Aneta Ciężarek, działaczka pro-life, od 9 lat mieszkająca w Stavanger w Norwegii.



Aktywna obrona życia to praca 24h na dobę, to poświęcenie, w które trzeba włożyć dużo serca i wierzyć, że to ma sens. W jaki sposób można się zaangażować i jakie są wymierne efekty działaności pro-life? Kim jest Jaś i stópki, rozdawane przez Bractwo Małych Stópek?


- Namawiam w internecie do kupowania tabletek wczesnoporonnych, do skutecznego działania przeciw rozprowadzaniu tabletek śmierci - przyznał ksiądz Tomasz Kancelarczyk, założyciel Bractwa Małych Stópek, prezes Fundacji Małych Stópek i organizator największego w Polsce szczecińskiego Marszu dla Życia. - Gdy rozmawiałem z panią, która oferowała pigułki wczesnoporonne, w tle było słychać głosy jej dzieci. To było dla mnie przerażające, ma swoje dzieci, a zabija inne dzieci - przytoczył jedną z sytuacji ks. Kancelarczyk.

Jak skutecznie działać na rzecz ochrony życia? Jaką rolę w kształtowaniu postawy pro-life u dzieci i młodzieży pełni rodzina? Czy tylko wariaci działają w obronie życia? 

Zapraszamy do odsłuchania audycji.

Prowadziła
Marta Dzbeńska-Karpińska

Realizacja
Sylwia Jabs

Audycja "Kierunek Rodzina", środa 12 lutego, godz. 19.00, na www.radiownet.pl

Fot. logo Bractwo Małych Stópek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie na temat, obraźliwe i naruszające zasady kultury wypowiedzi będą usuwane.