piątek, 6 grudnia 2013

List od Boga

Moje dziecko!

Ja dałem Tobie życie i jestem obrońcą Twojego życia. (Rdz 1,26; Ps 27,1)
Znałem Cię jeszcze zanim się poczęłaś. Ukształtowałem Cię w łonie Twojej mamy. (Jer 1,5)
Stworzyłem Cię cudownie, na Mój obraz i podobieństwo. (Ps 139,14; Rdz 1,27)
Znam Twoją duszę. (Ps 139,14)
Jesteś z Mojego rodu. (Dz 17,28)
Wezwałem Cię po imieniu, jesteś Moja. (Iz 43,1)
Zanim się urodziłaś, dałem Ci Twoje powołanie. (Jer 1,5)
Wyznaczyłem dokładny czas Twojego urodzenia i miejsce gdzie będziesz mieszkać. (Dz 17,26)
Byłem Twoim opiekunem od łona matki i podporą od narodzin. (Ps 71,6)



Wiem o Tobie wszystko. (Ps 139,1)
Wiem, kiedy siadasz i kiedy wstajesz. (Ps 139,2)
Znam wszystkie Twoje drogi. (Ps 139,3)
Wszystkie Twoje dni zostały zapisane w Mojej księdze. (Ps 139,15-16)
Nawet włosy na Twojej głowie są policzone. (Mt 10,30)
Żyjesz, poruszasz się i jesteś we Mnie cały czas. (Dz 17,28)
Mam wobec Ciebie zamiary pełne pokoju, aby zapewnić Ci przyszłość, jakiej oczekujesz. (Jer 29,11)
Moje anioły strzegą Cię na wszystkich Twych drogach, abyś nie uraziła swej stopy o kamień. (Ps 91,11-12)
Ponieważ umiłowałem Cię miłością wieczną. (Jer 31,3)

Ja – Bóg – jestem Twoim Ojcem i bardzo Cię kocham. (1 J 3,1)
Góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać, ale miłość Moja nie odstąpi od Ciebie. (Iz 54,10)
Ponieważ Ja jestem Ojcem doskonałym. (Mt 5,48)
Choćby Cię opuścili ojciec i matka, Ja nie zapomnę o Tobie i przygarnę Ciebie. (Ps 27, 10; Iz 49,15)
Daję Ci więcej tego, co dobre, niż mógł Ci dać Twój ziemski ojciec. (Mt 7,11)
Jestem także Ojcem, który pociesza Cię we wszystkich Twoich kłopotach. (2 Kor 1,3-4)

Szczęśliwy każdy, kto Mi zaufał i kto chodzi Moimi drogami. Więc i Ty mi zaufaj. (Prz 16,20)
Kiedy będziesz załamana na duchu, przyjdź do Mnie, a Ja Cię wybawię. (Ps 34,19)
Kiedy będziesz utrudzona, przyjdź do Mnie, a Ja Cię pokrzepię. (Mt 11,28)
Gdy poczujesz słabość, przyjdź do Mnie, a Ja Cię umocnię. (Fil 4,13)
Wybawię Cię z sideł myśliwego i od zgubnego słowa. (Ps 91,3)
Wyciągnę Cię ze wszystkich nieszczęść. (Ps 34,20)
Raduj się we Mnie, a Ja spełnię pragnienia Twego serca. (Ps 37,4)
Robię dla Ciebie więcej niż Mnie prosisz czy rozumiesz. (Ef 3,20)
Według Mojego bogactwa zaspokoję wspaniale każdą Twoją potrzebę. (Fil 4,19)
Każde dobro i wszelki doskonały dar pochodzi ode Mnie. (Jk 1,17)

Nigdy nie przestanę wyświadczać Ci dobra. (Jer 32,40)
Wołaj do Mnie, a odpowiem Ci i oznajmię Ci rzeczy wielkie i niezgłębione. (Jer 33,3)
Czytaj Biblię, aby napełnić się Moim słowem, bo Moje słowo jest duchem i życiem. (J 6,63)
Ono zbuduje i umocni Twoją wiarę. (Rz 10,17)
Jeśli zaś będziesz miała wiarę choćby tak niewielką, jak ziarnko gorczycy, nic niemożliwego nie będzie dla Ciebie. (Mt 17,20)
Moje słowo uzdrawia na duszy i na ciele. (Ps 4,22; Mdr 16,12; Ps 107,20)
Dzięki Mojemu słowu przezwyciężysz każde zło. (Ef 6,16-17; Ps 119,11)
Słowo, które wychodzi z ust Moich, nie wraca do Mnie bezowocne, zanim wpierw nie dokona tego, co chciałem, i nie spełni pomyślnie swego posłannictwa. (Iz 55,11)

O nic się nie martw. (Mt 6,25)
Szukaj najpierw Mojego królestwa i jego sprawiedliwości, a wszystko, czego potrzebujesz, zostanie Ci dodane. (Mt 6,33)
Tak więc szukaj Mnie z całego serca i z całej duszy, a znajdziesz Mnie na pewno. (Pwt 4,29)
Tak, jak pasterz niesie owcę, tak Ja noszę Cię blisko Mojego serca. (Iz 40,11)
Pewnego dnia otrę wszelką łzę z Twoich oczu. (Ap 21,3-4)
I zabiorę ból, jakiego doznałaś tu na ziemi. (Ap 21,3-4)

Jestem Twoim Ojcem i kocham Cię tak mocno, jak ukochałem Mojego Syna Jezusa. (J 17,23)
Dzięki Jezusowi Moja miłość może mieszkać w Tobie. (J 17,26)
Jezus jest odbiciem tego jaki Ja jestem. Patrząc na Niego i Mnie zobaczysz. (Hbr 1,3)
Jezus umarł za Twoje grzechy, choroby i słabości. (1 J, 2,2; Mt 8,17)
Jezus stał się przekleństwem, abyś Ty była wolna od wszelkiej klątwy. (Gal 3, 13-14)
Dzięki Jezusowi jesteś wolna, gdyż ku wolności wyswobodził Cię Chrystus. (Gal 5,1; Łk 4,18))
Jezus przyniósł na ziemię Moje Królestwo. (Mt 12, 28)
Przez Niego dziedziczysz udział w Moim Królestwie już tu na ziemi, a potem w Niebie. (Ef 3,6)
Jezus przyszedł po to, abyś Ty miała życie i miała je w obfitości! (J 10,10)

Dzięki Jezusowi możemy mieć osobistą relację ze sobą. (J 17,3)
Nasza osobista relacja jest możliwa, ponieważ posłałem Ci Mojego Ducha. (J 15,26)
Duch Święty będzie Cię prowadzić. (Rz 8,13)
Duch Święty sprawi, że będziesz mówić odpowiednie rzeczy w odpowiednim czasie. (Mk 13,11)
Duch Święty będzie przyczyniać się za Tobą w Twoich prośbach. (Rz 8,26)
Duch Święty będzie Cię uczyć i przypominać Ci rzeczy, które Ja Ci powiedziałem. (J 14,26)
Duch Święty będzie Cię budować i oznajmi Ci rzeczy przyszłe. (1 Kor 14,4; J 16,13)

Moje dziecko, gdy jesteś przy Mnie, wszystko co Moje, do Ciebie należy. (Łk 15,31)
Wierz w Jezusa i trwaj w Nim, a będę Ci zawsze błogosławił! (Pwt 28,2)
W Jezusie bowiem dziedziczysz Moje błogosławieństwo, którego udzieliłem Abrahamowi i jego potomkom. (Gal 3,8-9)

Teraz, Moje dziecko, przyjmij Moje błogosławieństwo:
Błogosławione będzie Twoje wejście i wyjście. (Pwt 28,6)
Błogosławione będzie wszystko, do czego rękę przyłożysz. (Pwt 28,8)
Błogosławione będą Twoje zapasy żywności i cały Twój majątek. (Pwt 28,8)
Błogosławiony będzie owoc Twego łona. (Pwt 28,4)
Będzie Ci się dobrze wiodło w kraju, który Tobie daję. (Pwt 28,11)
Wszystkiego będziesz miała pod dostatkiem tak, że jeszcze innym będziesz pożyczać. (Pwt 28,12)
Będziesz zawsze górą, a nigdy ostatnia, będziesz głową a nie ogonem. (Pwt 28,13)
Mój pokój i Moja miłość zawsze są przy Tobie. (Iz 54,10; Jer 31,3)

Kocham Cię!
Twój Tata - Bóg Wszechmogący

Foto: mbgrigby; CC BY-NC-ND 2.0

Barbara Niewiadomska
psycholog kliniczny

Napisz do redakcji:
redakcja@kierunekrodzina.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie na temat, obraźliwe i naruszające zasady kultury wypowiedzi będą usuwane.